Filiz35 camları açmayla geçseydi malesef benim evimde olmazdı canım ben hiç kapatmadığım halde kokuyor doğazlarda yanıyor bu ay bayağı yüklü gelecek Camlar hep açıktı sadece yatak odası kapalıydı 🤦🏼♀️ Cam açmayla giderilecek sorun değil canım kış ayında daha zor yağmur kar olduktan sonra daha çok artacak o koku bana kalırsa çık diyeceğim ama 😕