Mmeleklr2 Yatınca hiç bileym yok yürüyünce ayaga kalkınca kasıgım da sag tarafımda agrı oluyor bebeğim de hareket ediyor sabahtan beri böyle neden kaynaklı olabilir
Aslanmommm Mmeleklr2 rahim büyüdüğü için olabilir bende de batma şeklinde oluyodu ama yine de doktorunuza mesaj atın riskli gebelikse yürüyüşünüzü kısıtlayın