Sofyayolda Merhaba anneler gebeliğinde sigarayı bırakamayanlar var mı ? 4 aylık gebeğinde azaltıp devam eden yani hala içen bi akrabam varda
eminecelik16 Sofyayolda her canınız sigara içmek istediğinde internetten gebelikte sigaranın zararlarını okuyun dehşet şeyler var. Risk almaya değmez . Bu arada ben sigara kullanan biriyim sizi yargılamıyorum ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ama hamileliklerimi öğrendiğim an emin olduğum an bıraktım.
Dilek1010 Sofyayolda ögrendgiğim gbi bıraktım agızıma sürmedim 5 aylık olduk çok Allah’ıma yel sıkıntı bıraktığım gbi çok iştahım açıldı
Hayalgokce Birakamadim cok cok azalttim esimden cekiyorum sadece ama sifirlayamadim hemde önceden düşüğüm oldugu halde.Icmedigimde panik atagim geliyor asiri vicdan azabi cekiyorum agliyorum falan ama olmuyo