Kızlar 26 haftalık hamileyim dün akşam üst azı dişimdeki dolgu düştü. Ağrım yok ama bişey içtiğimde abdest alırken falan su gidince sızlama yapıyor. Şuan ağrım yok ama 3. Trimestra girmek üzereyim o zaman herhangi bi dolgu falan yapmayacaklar. Sizce şuan hiç risk almayıp dolgu yaptıayım mı yoksa belkide ağrımaz diye düşünüp bebeği hiç riske atmayıp doğumu mu bekleyim? Tabi bu doğuma kadar geçen süreçte apseleşedebilir. O zaman antibiyotik tedavisi gerekecek