Dcl027 Kızlar yaklaşık 3-4 gündür sanki adet olacağım olamıyorum gibi bi Ağrı sancı var sürekli olmuyor ama alt kısımlarda yoğun . Başına gelen var mı neden oluyor bu
Yenibirannee Dcl027 artik bebis agirlastigi icin gayet normal ilerleyen haftalarda birde bel ağrısı eklenecek. Umarim sizde eklenmez 🥲
Dcl027 Mmeleklr2 genelde otururken oluyor uzanırken de hafifler gibi ama tamamen geçmiyor . Biliyor musun nedenini canım peki
Dcl027 Mmeleklr2 17 sinde gideceğim doktora daha var , belki normal bişeydir ama ilk olunca dediğin gibi tedirgin oldum canım bende
Dcl027 Busss123 normal bişey olsa gerek çoğu kişide varsa . Nette n okuduğuma göre yalancı doğum sancısı oluyormuş . Ne kadar doğru bilmiyorum ama