Glsacar32- Arkadaşlar Mayıs ayında sezeryan oldum hala adet olmadım sürekli tedirginim Eylül ayında test yaptım tek çizgi çıktı acaba olsa çıkar mıudı gebelik
summersu Glsacar32- ben doğumdan sonraki 2.ay regl oldum bu ay gecikti meğer doğum sonrası adet başlasa da düzensiz hale gelirmiş. Bir kutu test almayı düşünüyorum 2 sene böyle olacaksak ancak kurtarır bizi 😂
BirVeraAnnesi35 Glsacar32- doğumdan sonra 1 sene adet olmamanız normal kabul edilir. Ama bu hamile kalmayacağınız anlamına gelmez korunmalısınız yinede
201520202023 2 doğum yaptim 3. Hamileligim her seferinde dogumdab sonra 1 yıl adet olamıyorum hormonlardan ve emzirdiginiz icin gelmiyor 6 ay ve 1 yil normal adet olmamak
Glsacar32- 201520202023 evet yA panilten testte yaptım tek çizgi çıktı çok şükür Rabbim isteyene versin inşallah
Gokyuzumavi summersu merhabalar bende aynı sizin gibi oldum 2. Ay adet oldum şimdi adet olmam gerekşyordu ama adetim gecikti test yaptım sanki 2. Çizgi silik gibi 😨siz de test yamışmıydınız ?
Jesca Glsacar32- ben doğum yaptıktan tam bir sene sonra adet oldum..doktorum çok normal olduğunu söylemişti o yüzden hiç stres sıkıntı yapmamıştım
Hopefulmom Gokyuzumavi çizgi ne zaman çıktı acaba bende yapmıştım bir ara 3 4 saat sonra hayali bir çizgi çıkmıştı ama hamile değilmişim şükür
summersu Gokyuzumavi merhaba test yapmıştım sonra kan da verdim doğumdan sonra bu şekilde adet düzensizlikleri normalmiş kusura bakmayın şimdi gördüm mesajınızı 🙏🏻en iyisi kan vermeniz