5 ekimde hamile olduğunu öğrendim daha çok yeni beta değerim 111 çıktı, son gebeliğimde iğne kullanmama rağmen yine kalp atışını duyamadık, ilk ikisinde iğne kullanmamıştım
Doktorumu değiştirdik şuan baştam oksapar 4000 lik verdi kesê görülene kadar sonra yükselticem dozunu inşallah bu sefer sıkıntı çıkmaz, sağlıklı doğum yapan yada iğne kullanan var mı