December Allah razı olsun iyi dilekleriniz için teşekkür ederim🌸
Ben doğuma gülerek,çok neşeli şekilde gittim. Tedirginlik vardı tabi ama kimseye belli etmedim bunu,kendim de rahat olmaya çalıştım. Zaten ameliyathaneye girer girmez beni güler yüzlü, pozitif insanlar karşıladı. Birkaç dk sonra belden iğne yapıldı hatta ne sondayi ne iğneyi hiç hissetmedim.
Doğumda beni en çok zorlayan çok fazla üşümek oldu.Çırılçıplak olduğunuz için dolayısıyla üşüyorsunuz, ameliyat elbisesi var tabi ama hiçbir işe yaramıyor. Karnınızdaki o şişkinlik hissi de doğumdan birkaç gün sonra kendiliğinden yok oluyor merak etmeyin ☺️ Benim şuan karnım dümdüz mesela,kimse inanmıyor doğum yaptığıma 🧿 strese hiç girmeyin,her şey inşallah gönlünüzce olur.