tugbatosun Kızlar 25 gün sonra düğün var ve ben Şuan 14+1 hamileyim. Saçlarım uzadı diplerim ve beyazlarım çıktı. Hamile iken saç boyatan var mı? Bilgilerinizi benimle paylaşabilir misiniz 🙏🏻😇
Merve_vrl tugbatosun Düğüne birkaç gün kala organik boya ile boyatabilirsiniz. Ben ilk 4 ay boyatmayi tercih etmedim ama sonrasında hep boyattım.
Ocak04_26 tugbatosun doktorunuza sorun ama ne kadar az kimyasal ile geçirirsek bu süreci o kadar iyi , sağlıkla kucağınıza alın🌸
piyanoogrtmnanne tugbatosun doktorum üç ayı geçince istediğini yap dedi boyuyorum iyi havalanmış bir yerde
EbruBoluKaya İlk 3 ay izin vermedi doktorum sonrası boyatabilirsin açıcı ve renk değiştirme yapma açık havada olsun dedi. 17 haftalıkken kendim boyadım balkonda 33 haftalık olduk doğuma yakın tekrar boyayacağım kendim palette boya ile boyuyorum kendim
Dilek1010 tugbatosun bende 5 aylık olduk bugün boyadım doğan boyayla doktoruma sordum boyayabilirsin ddi