iremnur_17 Merhabalar 21. Haftama yeni girdim 2 gündür bebek çok az hareket ediyor ve çok derinden hissediyorum net değil. Tam olarak ne zaman hareketleri azaldığında sorun oluyor?
Mavimsii_56 iremnur_17 bnde bazen sanki hic karnmda deilmis gibi hissediyorum bazende oynuyor heralde uyuyor fln diyorum artık anlamadgm icin😂
Mebus iremnur_17 bende 17 haftalıkken hissetmiştim şuan 19 oldum ama hissetmiyorum iki haftadır işte insan ister istemez panik oluyor
iremnur_17 A12_S07 ilk 16+6 hissettim ve son bir haftadır hareket saatleri bile düzenliydi biliyorum aslında ama evham yapıyorum 😔
A12_S07 iremnur_17 ben ilk 19+5 de hissettim sürekli hakaret etmiyor stres yaparsan bebekde etkilenir doktorum büyüdükçe hareketleri düzene girer demişti
Busakturk iremnur_17 25 26 da net hissetmeye basladım ama bi gün durgun bi gün hareketli oluyolar zaten hep öyle oldu
iremnur_17 Mavimsii_56 zaten bu haftalarda çoğunlukla uyuyorlarmış ama 1 haftadır dışardan bile net görüyordum 2 gündür aşırı sakin 🫣 yarın da oynamazsa bir kontrole giderim artık 😅 siz ne kadarlıksınız
Mavimsii_56 iremnur_17 bnde 21+3 oldum ama hic dısarda göremedm daha ya oynadıgu an göbegimi acıom ama görünürde bise yok😂😂
iremnur_17 Mebus evet öyle gerçekten birde bir süredir baya hissedip durunca bir şey mi oldu diyor insan
Haticengin17 Benimde ayni hafta bi gün cok hareketli bi gün cok sakin olabiliyor normal bence bu arada ikinci hamileligim bunda daha erken ve çok hissettim
iremnur_17 Mavimsii_56 videoya bile yakaladım ben geçen haftaydı işte hep çok güçlü vurdu 🥲 cinsiyetiniz ne
Mavimsii_56 iremnur_17 erkek yada benm görmedgm zaman mı oluyor bilmiyorum ki hic denk gelmedim zaten suan da hic sesi yok biran önce dogursam valla kafayı yicem yoksa🤣🤣