EbruBoluKaya İlk 3 ay izin vermedi doktorum sonrası boyatabilirsin açıcı ve renk değiştirme yapma açık havada olsun dedi. 17 haftalıkken kendim boyadım balkonda 33 haftalık olduk doğuma yakın tekrar boyayacağım kendim palette boya ile boyuyorum kendim