sevgdemr5 Kızlar 32. Haftadayım. Vajina bölgem de özellikle ayakta iken batma hissi oluyor uzun sürse dayanamam o derece bir his oldukça rahatsız edici. Doktor kontrolüm 2 gün sonra ama eğer acil ve önemli ise hemen gidebilirim. Nedir bu ağrı, batma?
mervemurat16 sevgdemr5 21.ci haftamda batma olmuştu otururken bile ağrıyordu doktorum rahmin büyüdüğü için dedi
Ihlamurrengi sevgdemr5 yarın 31. Haftaya gireceğim ben de. Bende de oluyor. Ben ev taşıma işindeyim bir de bu süreçte düşünün. 2 saat önce oldu hemen oturdum. 3 gün önce dr ye gittim bu yüzden rahim ağzı kapalı, suyu ii dedi. Sanırım bebek ağırlaşıyor ondan. Ya da en kötü ihtimal enfeksiyon olabilir.