2cucukannesi 15+5 den MERHABALAR DEVLET HASTANESİNE GİTTİGİM İCİN CİNSİYET SOYLEMİYOLAR OZELE SORDUM 2 BİN İSTEDİ SİZCE NEDİR BİLEN VARMİS BURADA YARDIMCI OLURMUSUNUZ ♥️ teşekkür ederim 🙏 BU 12 HAFTALİKKEN HALİ BUDA BUGÜN GİTTİGMZ 15+5 HAFTALIK
edasontr 2cucukannesi cinsyet tahmni istediginiz icinmi 2 bn istedi ne sacma hastaneymis konstrole gider gibi git orda sor oyle birsey. mi var ilk defa duyuyorm cinsiyet soylemek icin para isteyeni
2cucukannesi edasontr ilk bebegimi 5 sene once 200tl ye öğrenmiştim bunda 2 bini duyunca sok oldum devlettekide hicbir şekilde söylemiyor 🥺🥺🥺
ilkgozagrim__ 2cucukannesi hayır Canım bende Ankara Altındağ da oturuyorum duru tıp merkezi var burda orası sgk li hastalara 200 tl bakıyor Randevu aldım bu çarşamba gideceğim inşallah cinsiyet için 13 haftalık olduk bugün tam
2cucukannesi ilkgozagrim__ daha simdi aradim Yenimahallede oturyorum lina hastesi ortadogu 1.600 dedi bitanesu 1800 dedi
2cucukannesi ilkgozagrim__ esim k.marasta gorevde ben kizimla tek kaliyorum okul saatleri icinde malesef gidip gelemem 😔