Merhaba güzel anne adayları, 32 yaşındayım ve 1 yıldır evliyim. Benim merak ettiğim bebek istediğinizden nasıl emin oldunuz ?
Ve hangi duygular ile bu bebeği istediğimiz ? Kendinizi nasıl hazır hissettiniz. Yoksa bu üreme hissi biz homosapienslerde iç güdüsel mi ?
Malum Filistin-İsrail savaşı sürüyor ve bugün ilk defa dedim ki bu iğrenç dünyaya neden ve niye masum bir bebek getirmeliyim ?
Özetle hanımlar, bu kararı almanızdaki etken ve düşüncelerinizi çok merak ediyorum.