14+4 haftalık hamileyim. Buradan araştırmam neticesinde Burcu Yücesoy’u tercih ettim. İkinci kez bugün gittim. İlk gün gittiğimde beni hiç tanımadığı halde sanki önceden beri beni tanıyor gibi karşıladı. Kendi numarasını verdi. Mesaj attım ve cevapsız bırakmadığını da gördüm. Çok tatlı, bir o kadar ilgili ve bilgili biri. Şimdilik çok memnunum. Hal ve tavırları da çok hoşuma gitti ki ben çok pimpirikli bir insanım. Çok irdelerim her şeyi. Asistanı demet hanım da çok tatlı, candan biri. Doğuma kadar sağlıklı mutlu bir süreç getirmeyi temenni ediyorum. Size de fikir olsun.