Hilalykn ya çok sevindim benimde 30+5 çok merak ediyordum işlemi benimde içim rahatladı , sağlıkla kucağınıza alın inşallah bundan sonra da . Kendinizi hafiflemiş hissediyor musunuz? ☺️ Birde doktorunuz dikişi aldıktan sonra çatı muayenesi de yaptı mı ? Merak ettiğim dikişten sonra hemen açılma olabiliyor muu