zelium12 Merhabalar :) İlk hamileliğim eksiklerimi tamamladım.Burun aspiratörü konusunda kararsızım.Sizce gerekli mi ? Hangi markayı önerirsiniz ?
mombarbie_ zelium12 otribebe tavsiye edebilirim ben onu tercih ettim kullanım olarak kolaylık olarak bilemiycem ama genel olarak bu markayı tavsiye ediyorlar 😊
Ayysseee zelium12 evet çok gerekli doğduğundan beri kullanıyorum çünkü burnunun içindekiler çıkmıyor başka türlü
Aleykck @“zelium12” Ben ebebekin kendi markasını aldım baya uyguna Bebeklerde burun tıkanıklığı yaygın olduğu için almanı tavsiye ederim