Bal5 Yumurtlamamin 11. Günü erken gebelik testi yaptım çıkmadı ama çok merek ediyorum akşam acilde bakıyorlar mi bilginiz var mı acaba sorun çıkarırlar mi ne demeliyim ya da ?
mombarbie_ Bal5 direk beta baktırmak istiyorum diye gitmeyin bakmayabilirler bel ve kasık ağrım var ilaç kullanamıyorum gebelik şüphem var derseniz betanıza bakarlar
E6366 Bal5 bence baktırma ben baktırdım 3 çıktı 5 gün sonra 17 sonra kanama geldi 9 a düştü o gün kimyasal geçirmişim birdaha asla adet gecikmesi olmadan test yapmam
Bal5 Pamuk hayırlı olsun çok sevindim bende sabırsızlanıyorum gidip baktırmak istiyorum ama çekiniyorum bakarlar mi diye 5den yukarı gebelik olmuş oluyor değil mj
Bal5 E6366 baktırdım 2 çıktı 😊 içim çok tuhaf çok erken baktırdım adetim 13u artık beklerim test falan da yapmam Rabbimden hayirlisi
Bal5 E6366 Amin Allah razı olsun hayırlısı inşallah sende en kısa zamanda hayırlı haberler alirsin insallah