Kızlar iki hafta önce falan doktorum prilam dr ilaçi yazdı kusma ve bulantı için ilaç kullanırken iyiydi herşey güzel gidiyordu üç gündür ilaç bitti ve daha doktor kontrolüme çok var şiddetli kusma başladı yine bugün sabahtandır 7 kere kustum hala da bulantım devam ediyor çok kötü oldum artık tekrar ilacı kullanayım mı ne yapayım bilmiyorum