Dün kan verdim 4552 çıktı betam bugün konturolum vardı kese vardı ama içi boş gibiydi doktora sordum boş gebelik mi yoksa dedim yok öyle değil muhtemelen daha 2.3 haftalık o yüzden gözükmüyor haftaya gel tekrar bakalım dedi kan değeri yüksek çıkınca alttan baktığında belki kalp atışı çok azda olsa duyulur diye umitlenmistim çok heyecanlıyım ama sonra da çok üzüldüm daha önceki hamileliklerimde ilk alttan baktılar öyle duymuslardi kalp atışlarını keseyi falan ultrosonla baktı göremedi sonra alttan baktı haftaya bakalım dedi sizce boş gebelikmidir yoksa haftaya gozukurmu