03ekim isterse yatarak çalışsın farketmez ki sigortasız bir şekilde asgari ücretin altında günlük ve elden ücretle işçi çalıştırmak suç, durumumuz yok o kadar demişsiniz o zaman eşiniz işletecek kimseye bişey ödemeyeceksiniz sigorta yapacağınızı okuduğum için düzenliyorum yazımı sigortalı çalıştıracaksanız yasa gereği 45 saatten fazla ve asgari ücretten az ücretle çalıştıramazsınız, ha part alabilirsiniz onda da haftalık 30 saat çalışır. İş kanunu gereği olası bir şikayette yüklü miktarda ceza ödersiniz bu şartları sağlamazsanız. Ki bana söylense ben gider hakkımı arar işletme kapatmaya kadar şikayetçi olurum