Tugca Merhaba kızlar iyi aksamlar nst ile bilgi alabilirmiyim? Ozel hastanelerde ucretlimi? Ucretliyse ne kadar ucreti var? Cati muayenesi kacinci haftada yapiliyor?
mehtap28 Tugca özel hastaneye gidiyorum canim 35₺ nst ücreti veriyorum sali günü de 36+5 günlük olacagiz cati muayenem var
Anneyimm Tugca hastaneden hastaneye nst ucreti değişiyor canim çatı muayenesi de öyle doktordan doktora degisir ben doktoruma sordum 40. haftada yapıcam dedi artik yapmasın yani doguracam o zamana :)
Umrnvrl Tugca canım benim gittiğim özel hastanede nst 10tlydi çatı muayenesini 39.haftada yapacaktı doktorum 39+3de randevum vardı 39+1de sancım başladı 39+2de doğum yaptım 🤣🤣
nupel Hastaneden hastaneye değişiyor nst bazıları ücretli bazıları ücretsiz benimki özel olmasına rağmen ücretsiz çatı muayeneside genelde 38 haftada yapılıyor kanaman veya sancın yoksa kişinin isteğine bağlı olarak aksi bir durum yoksa doğum zamanı bakılıyor sadece yani benim doktorum öyle söyledi bana
Anneyimm mehtap28 neden o kadar pahali ya ben 18 tl veriyorum söve söve 😁 ya aslinda bana nst ucreti vermek sacma geliyor çünkü kendi istegimizle yaptrdgmz bisey degil muayene ücretine dahil olmasi lazim çünkü nst'de doktor istiyor sacma yani nereden nasil para kazansak elde etsek diye sasrmis millet ya
Tugca Anneyimm mehtap28 Ya arkadas hap yap para kap olmus bu nedir boyle hersey para. Sözde ozel hastanelerde dogum ucreti kalkacaktı ama nerdee 😂
mehtap28 Anneyimm inan bende hic anlamis degilim neredeyse muayene ücretinin yarisi ayak üstü sömürüyolar bizi amaaa ben yer miyim saglik bakanligini arayip sikayetci oldum esim de is yerinden kagit getirecek haksiz aldiklari parayi iade alicam 😏 ayy insallah tartisma cikmaz da bu haftada baska doktor aramam 😂😂😂
Ecrinimleyla Tugca Doğum ücreti kalkmasını Bırak canım bi de üstüne 300 lira zam yaptılar 2100 dü 2400 oldu
mehtap28 Tugca ooo bu ne kii ben tek bi teste 527₺ baydim 😒 Ayrica normal doguma özendirmek icin evet böyle bi uygulama var normal dogum ücretsiz olacak ama henüz yürürlüge girmedi yaniii bize esmez o rüzgar 😑
Tugca mehtap28 Valal bende gebeligimin basinda yaptiklari teste 650 tl odedim oha dedim her ay 80 tl muayene ucreti bunca zaman kan idrsr vs bir dunya test ustelik dogum ucretleri epidural normale 3100 istiyorlar valla darlandım 😂😂😂😂
mehtap28 Tugca fazla aldiklarini düsünüyosaniz gecmis kontrollerinizin dökümanini isteyin ve saglik bakanligini arayin ben öyle yaptim 100₺ gibi alacagim rakam cikti hatta böyle konustum oradakilerle benden nst ücreti almadilar bile seytan hepsi seytan 😂😂😂
Muhammedamine Tugca özel hastaneye gidiyorum ilk kez 36+0 da girdim 28 tl para verdim canım beylikdüzü medilife a gidiyorum Çatı muayenesi hiç olmadım 38. hafta itibari ile yapılıyor diye biliyorum acil durumlar dışında