Arzumm1 manuel araba süremezsin ehliyetinde otomatik olduğuna dair bir sayı bulunacak. Bende ilk manuele yazıldım sonra manuel araba almayacağım trafikte de ugrasamam debriyajla falan diye dusundum garanti olsun diye otomatiğe yazıldım. Tekte aldım ehliyeti arabamı da otomatık aldım hiç uğraşamam valla aynalar devirler debriyaj falan 😂 ben normalde de süremiyordum manuel zaten hiç riske atmadım. Otomatik çok basit akülü araba gibi 😂