peri_07 Vajinada batma ve belimde sancı var. Bebeğin hareketlerini baya aşağıda hissediyorum. Kanala girmiş olabilir mi? Girdiyse doğum hemen mi olur?
miray_aden peri_07 kac haftaliksiniz? Kanala indikten sonra artik neredeyse yurunmuyor bile. Hemen dogum olmaz diye dusunuyorum
miray_aden peri_07 Kanala inmis olabilir ama dogum icin birsey diyemem suyunuz ya da nisaniniz geldi mi sancilariniz nasil onemli olan bunlar doktorunuz kontrol etmeli
Bahar7878 37+0 ım bu gün kontrole gittim. Batma hissim olduğunu yürürken acıdığını söyledim. Ultrasonda bebek aşağı inmiş kanala girmiş dedi beklemedeyiz. Muhtemelen sizinde girmiştir batma oluyorsa