Benim kimyasal gebeliğimde betam ilk verdiğimde 9.9 du 5 gün sonra verdiğimde 17 olmuştu. Sizin 2 kat artmış ilk zamanlar yerleşme kanaması olarak lekenme görülebiliyor. Dilerim ki bu şekilde düzenli artmaya devam eder sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🙏🏻