Nur_00 37 haftalık doğum yapanlar varmı burada bi sıkıntı oluştumu çocukta doktorum fazla beklemiycepini söyledi
xbebegimx Nur_00 37 ve sonrasi erken sayilmiyor ddi doktor insallah bir sorun olmz kilo ve solunumu da iyiyse 🍀
Tmmmmjhff Nur_00 Benimde bugün kontrolüm vardı doktorum ilk kez alttan muayene yaptı ve çok bekleyeceğini düşünmüyorum 1 cm e yakın açıklık var dedi 37+4 üm bende bebeğiniz sağlıklıysa sıkıntı olacağını zannetmiyorum çok rahat normal doğum yaparsın dedi hatta
Elif949494 Nur_00 bende bi sıkıntı olmadı yoğun bakımda kaldım bi müddet ben bebekte hızlı nefes alıyormuş ondan küvöze aldılar