FilizinAnnesi Kızlar kasık ağrımdan adım atamaz hale geldim.. 35 haftalığız. İdrar kültür sonucum bugün çıktı Ecoli isimli bi bakteri ürüyormuş.. Sadece çözümü agumentin antibiyotikmiş. Var mı bunu yaşayan tedavi olan iyileşen 🥴
Matmazelbebi FilizinAnnesi tuvaletten sonra Peçeteyle yukarıdan aşağıya doğru silin mutlaka, sık iç çamaşırı değişimi ve kuru tutun ❤️Geçmiş olsun
Ace_b42 Bu bakteriyi yaşamadım ama dişim iltihap kaptı idrar yolu enfeksiyonu da oldum antibiyotik kullandım 2 3 kere kullanmazsam bebeğe geçeceğini söyledi doktorlar hiçbir problem de yaşamadık çok şükür kullanın yasak değil antibiyotik