Merhaba bayanlar. 19 haftanın içindeyim şuan ancak bebeğimin hareketlerini henüz hissetmiyorum . Bu gebeligimden oncede bir tane kimyasal gebelik geçirdim . Sanırım ondan dolayı bu gebeligimde hep bir paniğim hareketlerini hala hissedemedigim için aklımdan birsuru şey geciyo negatif anlamda. Hep bir korku panik halindeyim 😔😔