Kötüyüm yani yürüyemiyorum bebek kanala mı girdi bilmiyorum. Nasıl anlarım.
peri_07 bende 37 haftalık hamileyim bebeğim hareketleri çok azaldı ya sizde oldumu?
??
Sağ kalcamdan yuruyemiyorum bende çok kötü