Elifsn Kızlarr 3 gündür baş ağrısı çekiyorum, sadece sol tarafta. Tansiyon 14 çıktı biraz yüksek idrarda protein yok. Ama anlayamıyorum neden geçmediğini aynı durumda olanlar var mıı
miray_aden Elifsn Gebelik zehirlenmesi olabilir mi tansiyonla alakali diye biliyorum kontrole gittiniz mi?
Elifsn miray_aden evet gittim kontrole, tansiyon hafif yüksek çıktı 14, idrar tahlili verdim protein yok, ama bir türlü geçmek bilmedi😭