Ben 8 aylık hamileyim 8 aydır hiç kesilmedi akıntı crp hep yüksek çıkıyordu idararda bakteri çıktı mantar dedi doktorum hep antibiyotik kullandım serklajli olduğum için zaten 4 aydır ilişkimiz yok eşimden geçmiyor dışarı çıkmıyorum yabancı wc kullanmiyorum ama bir türlü bitmedi artık psikolojim bozuldu en son cuma günü doktorum rahim içini yıkadı ve antibiyotikli fittiler verdi iki gündür akıntı yok şükür