Seval0sevall Yani 3 düşügüm oldu kimse birşey demedi tüp bebek yapim dedim doktor eşinde sperim şekil bozukluğu için ilaç vercem dedi yaşayan varsa ne olduğunu anlata bilir mi ?
Cankuss35 Seval0sevall bizimde morfoloji %2 ama sayı hız güzel olduğu için sorun etmedi doktorlar bizde proxeed plus ve keçiboynuzuna başladık
Aybenus Benim eşimin de sperm morfolojik yapısı %99 bozuk olarak çıkmıştı. Bir kez tüp bebek tedavisi gördüm tutmadı. Şimdi 35 haftalık hamileyim. Hiç ummadığımız anda kendiliğinden oldu. Kendinize stres yapmayın lütfen 🙏🏼
Seval0sevall Aybenus yok fazla umursamıyorum kendiliğinden gebe kalabiliyorum kan pıhtılaşması da var bende
Seval0sevall Cankuss35 Cankuss35 ben bir karışım almıştım onun içinde var ekstra kullanmak gerekir mi keçiboynuzu