kbragurses
Sakın öyle bişi yapma canım yaptırma da. Sakın böyle saçmalık olamaz benim de 10-15 gün eksik çıkıyor haftasından her gittiğim de 37 olucam 3 gün sonra ve doktorum kilo alıyor önemli olan bu bizim için yanılma payı da var zaten birebir ölçüm vermez cihaz dedi benimde baş geliş ve gelişimi devam ettiği sürece suyu vs vs diğer seylerine normal diyorsa almak ne demek ? Sen sen ol akışına bırak ve o bebek bir kilodan ibaret değil anne karnından ne zaman ayrılmak isterse o zaman ayrılır buna o karar verir he acil bişi olur anne bebek tehlikeli de vs acil sezeryan farklı bişi ama asla sonuna kadar her şey normal Ken ve hele hele bebek kilo almaya devam ediyoken bunu kabul etme bende 36 da 2500 çıktı kg su kaç olsa haftasıyla uyumlu sayılıyor dedim 2700 dedi yani 200-250 gram için morel bozmaya değmez dedi benim doktorum telkinler vererek konusur hep o yüzden takılma ve ne zaman gelmek isterse o zamanı bekle derim nacizane kendi fikrim aynı durumu yaşıyan biri olarak :)