Nazmomyy benım yaş riski yüksek cıkmıstı bide beta degeri, o zaman 12. Haftamdaydım ikili tarama testinde yüksek cıkmıstı ilk gebeliğim tabi acemiyim kimse bana demediki ıkılı uclu yada dörtlü tarama testleri şöle şöle diye. Sonra cok arastırdım. Canım bu ıkılı uclu ve dörtlü tarama testleri malesef yanılma payı cok yuksek testler tek basına bısı ıfade etmıyor tanı koymak icin, ultorson degerleride önemli. Benım ultroson vs hersey cok güzeldi sırf yas riskinden dolayı yuksek risk cıkınca zehır oldu 12 günüm. Fetal dna testi yaptırdım sonuc gelene kadar mafoldum. İnsan ister istemez üzülüyor yani. Bilseydım en basında direkt fetal dna yaptırırdım 10. Haftadan itibaren yapılıyormus. Eve geldıler bı tüp kan aldılar bebegin kanını ayrıstırdılar ve ona baktılar direkt. %99 dogruluk oranı olan bir fetal dna birde ammiyon sıvısı alıyorlar karından o biraz riskli die istemedim, düsüge yada erken doguma sebeb olabiliyormus vs vs. Hamd olsun 12 gün sonra temiz geldi sonucumuz. O korkudan sonra her gitmemde doktora sorardım hersey yolundamı dıye doktor bigün bana dedı kı senın fetal dna testin temiz geldi artık korkmana gerek yok. Evet maddi olarak biraz pahalı bisi ama, sonrası icinde kafan rahat icin rahat oluyor. Sonrada bitek detaylı ultroson girdim baska test fln yaptırmadım. Suan 38. Haftamdayım cok sükür oglumu beklıyorum ❤️ ben eurofinish firmasına yaptırmıstım kanı yurtdısına yolladılar ücreti o zaman 350 euro idi. Şuan kur farkından dolayı daha fazla olabilir bilgim yok.