Merhaba hamiş anneler bu progestron fitil vajinadan kullanıyorum ilk kullanımım kullandıktan sonra uzanıp sırt üstü 2 saatı geckın yattım zaten sürekli istirahat halinde olmam gerek bi işim için ayağa kalktığımda fark ettim fitil çözünüp çamaşırıma çıkmış çok az bişey bu normal mi çıkıyor mu genel de de zaten kullanan yazabilir mi