Yeniannis-s Haftaya giriyorum doktor kan ilacı ve d vitamini verdi ek olarak da imom kullanmaya devam ediyorum sizlerin nasıl bazen fazla ilaçmış gibi geliyor birde düzenli içemiyorum bazen unutuyorum sorun olur mu acaba
Gobekadamannesi Yeniannis-s 31. Haftadayım ayni soruyu bende soruyorum ben hamile miyim hasta miyim diye troid hapı, kan hapı, d vitamini damlası vitamin için ayrı ilaç troid ilacını bide tek seferde 2 2 alıyorum yemek yemesem de olur yani
Erkeekaannesii Burcuilker1 imom omeganın kokusu bana da çok ağır geliyordu ve midemi bulandırıyordu doktoruma söyledim regenesis verdi o da omega içerikli ama o koko falan bu ilaçta yok ve içerikleri de aynı
Yeniannis-s Burcuilker1 ben elenatol 2 kullandım ikincisinde de bunu aldım doktor ikisinden birini alabilirsin demişti imom yutması kolay küçük ve glutensizmiş şeker yokmuş daha iyi geldi şimdilik
Burcuilker1 Erkeekaannesii bende diğer kontrolde diyeceğim sanki çikolatalı balık yiyotum ahahaj😆😆😆 zorla içiyorum oda her gün değil arada
Yeniannis-s Gobekadamannesi bende öyle normalde hiç ilaçta içmezdim ama d vitamini kemiklerim ağrıyor artık kışta geldi alamıyoruz hiç ihtiyaç var gibi gözümde çok büyüyor