Srnrcvs Kızlar çarsamba gunu 37 haftama gırıyorum hıcbır agrı sızı yok tabı yalancı sancılar aksamları bazen oluyor ılk gebelıgın kızım olcak ama catı muayenesı vs de olmadım henuz doktora haftada bır gıdıyrm ama sıkıldım artık😂😂
Tazehamis44 Srnrcvs Altan çatı muayenesi yapılırsa açılman varsa canım doğum yakındır arada yalancı sancıların olmuyor mu adet sancısı gibi
Asilim Srnrcvs 38 olduk 2 haftadır yalancı sancı var ama hala gelen giden yok 🥹 doğurmak istiyorum bende artık 🥹🥹