2512tugbaclk Merhaba 🥰 çilekten oda alanlar kullananlar varmı acaba biz natura baby olanını aldık yeni geldi iç kısımları bölmeli olduğu için ileride kullanılmaz kıyafetleri sığmaz gibisinden şeyler duyduk kullananlar yorum yapabilirse çok sevinirim🙂