Yesimm0011 yaa Allah ım bende 39+5. Haftamdayım hapşırsam diyorum doğum belirtisi mi nelere kaldık Allah ım😂😂😂 benimde belim ağrıyor ama felaket geceden beri de hem aşırı afedersin ishalim hemde adet oluyormuşum gibi ağrı var ama ne kasılma ne sancı sadece bu ağrılar var artık ben ümidi kestim bence ben doğuramayacam insan son hafta da herşeyden kıl kapıyor kesin bu doğum belirtisi diyor. Her lavaboya gittiğimde acaba nişanım gelmiş midir diye ümitle gidip eli boş dönmekten yorulmuş haldeyim 😂 He bide bende nasipse oğluş annesiyim bi doğsun bu kadar nazlı olmanın hesabı kesilecek⚔️⚔️😂