Lansinoh anne göğsü gibi akışı da güzel benim süt makinemin yanında gelmişti tavsiye edilir..
Avent araştırdım ama Air sistem kolik sistem olayını çözemedim aparat takılması gerekiyormuş gaz yapmaması için ama o aparat da cam olan biberona uyumlu değilmiş. Havada kaldı avent meselesi benim için.
Dr browns iki çocuğuma da aldım, ikincisine sadece uç alacaktım ama biberon ucunu değiştirmiş marka. Eski biberonum 270 lik cam olandı geniş ağız, 150 lik cam aldım.. sistemi büyük şişeye de takıyorum iki biberonum oldu. Asla gaz ve meme reddi yapmıyor.
Nuk denemedim ve araştırmadım. Ama kolik sistem kesinlikle tavsiye ettiğim birşey ve bir bebeğin günde 1 kez biberon alması alışması taraftarıyım. Her zaman emzirme fırsatımiz olmayabilir, bı işimiz olur babası yada anneanne babaannesi bizi idare eder, bı nefeslik koz oluyor biberon. Hep bebek ile dipdibe olacağınızı düşünmeyin biz de insanız neticede. Sen yoksun çocuk ağlarsa uyanırsa diye gözünüze bakmasınlar. Çok pahalı da gelirse eğer, en kötü e bebek in kendi markası olan kolik biberonu var coook çok uygun ondan alın.