Ben harcı dökmeden önce fırında biraz ısıtıyorum kalıbı daha sonra katı yağ ile yağlayıp öyle döküyorum yapışma olmuyor önceden kalıp ısındığı için. Ayni şey tava ve tencereler içinde geçerli. Tava veya tencere ısınmadan atınca içine bir şeyler yapışma sorunu oluyor ama biraz ısıtıp sonra atınca yapışma olmuyor. Deneyebilirsiniz 😌