Masal377 Herkese merhabalar 6+4 gunluk hamileyim adet olucakmisim gibi ara sira agrim oluyo bazende normal kasıklarım agriyor ama siddetli degil kanamam da yok sizde de oldumu normal mi endiselenmeli miyim
Humeyraa23 Masal377 hayırlı olsun bedenin değişiyor ;) bana dr kanama olmadığı sürece her ağrı normal demişti birde idrar yaparken yanma vs yoksa normal eğer yanma oluyorsa enfeksiyon olabilir onun dışında ağrılar normal sayılırmış
Dogan-ca29 Masal377 benimde her gün agrirdi yani gün boyu kesintisiz değil de mesela sabah girerdi ağrı öğlene kadar sonra uyumaya yakın yine… bence bunyeyle alakalı o. Fazla yüksek yerlere parmak ucunda uzanmayin aşağı raflara da egilmeyin dikkat edin siz bişey olmaz inşallah 🌺
Masal377 Dogan-ca29 siz kac haftalik hamilesiniz dogum yaptiniz mi evet benimde oyle kesintili aksam oluyo bazen bazende sabah oluyo
Aleykck @“Masal377” Benim 2.trimester a kadar sürdü sonra geçti ama tekrar 3.trimester da başlıyor maalesef