Elif_2134 Elif_2134 kızımın isminde masal Eda sizce hangisi doğuma iki hafta kaldı halen kararsızım yardımcı olur musunuz🙂
Busraakay_26 Elif_2134 tabikide isim sana kalmış ama çok ağır isim değil mi evladın taşırken zorlanmasın çocuklarımız şimdi ne yaparsak ne kadar eğitim verirsek verelim dışarıdan bazen istemediğimiz davranışları öğreniyorlar bu da isme hürmetsizlik gibi oluyor ama dediğim gibi bebiş de karar da senin ☺️
Elif_2134 Livanur22 herkesin kendi fikri ama suanki isimler bana o kadar saçma geliyorki değişik değişik isimler 🤭
Livanur22 Livanur22 18 haftalığım, ben yeni nesil isim sevmiyorum, muhammed kesinlikle koymak istiyorum tek başına olmasın diyede emir düşündüm hem uyumlu hem anlamlı
Minikperi Eren tabi ki. Hem Türkçe bir isim hem de şehidimiz var Eren. Emir ismini sevmiyorum bana çokça Arapları çağırıştırıyor. Sonuçta onların yöneticilerine Emir denir. Muhammed zaten başlı başına güzel bir isim. Bu yüzden Muhammed Eren diyorum 🌸