Hamilelikle başlayan son 3-4 haftadır bir ishal bir normal olup şimdi 2 gündür ishal olduğum hastalık 🥺🥺 gaz ve karın ağrısı da cabası! Benimle aynı durumu yaşayan varmı probiyotik kullandım geçer gibi oldu ama hala aynı sizler neler yapıyorsunuz, şu anda hamile değilim bu arada