pinkkk77 Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor ? Bebiş kilolarınız kaç 🥰 Kübra ben bu arada gelin tanışalımmmmm🌸🌸
peri_07 pinkkk77 merhaba bende 37+3 bebiş kilosu geçen hafta 2700 dü bir haftaya sezeryan oluyorum umarım 3000 i geçer.
aysenurmeydan pinkkk77 37+5 den selamlar geçen hafta perşembe günü gittim kontrole yani tam 37 haftalıkken kilosu 3250gr boyu da 49 cm di. Normal bekliyoruz bakalım ne zaman gelmek isterse oğlum😊 bu arada kasık bölgesinde ağrım çok fazla baskı hissediyorum.
Yasemen06 pinkkk77 37+6 yoruldum artık şuan için normal görünüyor inşallah bir an önce sağlıcakla kolay doğumla kucağımıza alırız sonlara doğru çok zor oluyor 😓
Exelanss 37+ 1 ben varım akşama doğru artan ağrılarım var özellikle bel ağrım geçen hafta 2800 48-49cm dedi doktorum mecburi sezeryanım 2. Doğumum olacak 20 ekime gün aldım
BetulGGD 37+3 olarak ben de varım pazar günü sezaryen olacağım en son 36+2 de 3134 gram çıktı bebeğim. Çarşamba son kontrolüm var bakalım heyecanla bekliyoruz her şeyimiz hazır 😍
Trldyg 36+2 suan 😇 35+5 de 2600 gramdi haftaya kontrolümz var akşamları sancimm varr rahmimi hissediyorum resmen Akintim arttı korkuyorum 😒 Doğum korkulqri basladi , harici iyiyim 😗😗 Sizlerin nasılll ilerliyor 🥰
Yenianne_1 36+4 şuan kilomuz 3200 herşey yolunda ama benim vücudum da aşırı kaşınma ve kaşınmayla beraber kabarıklıklar oluyor gebelik kolestazı değil ne olduğunu da anlayamadık yarın cildiyeye gideceğim kaşınmam geçmezse bende sezeryan olacağım doktorum gebeliğe bağlı olduğunu söyledi doğurunca birkaç gün içinde geçiyormuş aranızda böyle bişey yaşayan var mı ?
Asel1602 36+1 geçen perşembe 2 buçuk kilo üzerindeydi bu perşembe kontrolüm var bakalım hayırlısıyla inşallah