Canım bak d-dimer sadece hastalık değil pıhtılaşma ile de alakalı olabiliyor. Enfeksiyon dan da yükselebilir. Ama pıhtılaşmadan da. Pıhtılaşması olan bir insan olarak sana tavsiyem doktora git. Değerlerine baktır kan sulandırıcı başla. Ne kendi hayatını ne de bebişi tehlikeye atma🤲