Nur_00 36 haftalık hamileyim hamileliğim de ara sıra kalp çapıntısı yaşadım ilk haftalarda da orta haftalardada zaman zaman oldu sanki kalbim ağzımda atıyormuş gibi sizlerdede yaşayan varmı normalmi acaba
asilinannesi_ Nur_00 benim doktorumda gebelikte normal, kalbin çarpabilir nefes darlığı yaşayabilirsin korkma demişti, sizde korkmayın derin derin nefes alıp verin
EliifBozdag Aynısını bende yaşadım hatta baya uzun haftalar sürdü ama doktorum bı sorun arz etmediğini 120 yi geçmedikçe sıkıntı olmayacağını söyledi :)