Sivrisonik
Sivrisonik Allah azze ve celle dilemedikçe hiçbir şey yapamazdın. Canı veren de o alan da o. Bende düşük yaptiğimda kendimi suçluyordum, 4-5 gün boyunca yattım , tuvalete gitmeye korkuyordum her gittiğimde parça düşüyordu, gitmesin beni bırakmasın diye yataktan kalkmıyordum. bir süre toparlanamadım ama Rabbim bana daha hayırlısını nasip etti. Doktor da düşük olan çocuklar sağlıklı olmadığı için, mutlaka bir problemleri olduğu için tutunamıyorlar rahime ve düşüyor demisti. Kendini bir an önce toparlamaya çalış, tekrar çocuk istiyorsan hemen folik asit takviyesine başla doktoruna danışarak.