Mira_ll13 bugün tam bu konuyla ilgili birden fazla doktor ile görüştüm; haftanıza göre düşük ve erken doğum riski oluyormuş, 2.5 cm altında dikiş atılması gerekiyormuş. Daha bugün ölçüldü benim de 20+4’teyim 2.7 çıktı perinatolojiye görüneceğim Serklaj gerekip gerekmediği konusunda görüş alacağım 😔 benim ilk ölçümüm 3 cm’di doktor sınırdasın demişti sonra 2.7 çıkınca perinatoloğa yönlendirildim