bugün başladım da 5 gün günde 2 kere alıcam 9-13 ilaç 16 sı kontrol verdi doktor yumurta yı o güne kadar büyütelimm soonra çatlatma iğnemizi yapalım dedi inşallah olur. martta da klomen kullandım kendisi çatladı 24mm di doktor iğne yapmadı tuttu fakat düşük yaşadım inşallah hayırlı haberler alırım iğneye gerek kalmadan femara dan hamile kalanlar var mı acaba